tisdag 23 mars 2010

23 mars 2010

Hej och förlååååt!
Jag har inte uppdaterat ett skit på sista tiden, bar haft fullt  upp hela dagarna så jag har inte hunnit.
Men nu är jag back on track :)
men ja, de som har hänt på sista tiden är de att jag har sovit hos mima, haft skola, bakat, städat och igår fyllde jag år!
så de är därför jag har varit så död.
Idag skulle jag egentligen till skolan, men just innan jag skulle fara åkte jag på världens huvudvärk..
Så jag kollade febern och hade typ 38 grader så jag ba shitmama, så jag stannade hemma och nu sitter kjag här med sötjoel.
Hur som helst så fick jag bara bra presenter igår..
  • En tunika, ansiktskräm, rakhyvel och leggings av mamma och pappa (och sen ska jag få en mobil oxå)
  • En tunika av jonathan
  • En halsduk och puder av frida
  • Kondomer (haha), tuggummi och  vantar av benjamin
  • En söt tiger och en fotlänk av hannes <3
  • ett paket med bodylotion, bodyscrub, bubbelbath och showersak av pia  
  • 100 kr och en DKNY duschkräm av jeanette, oliver och tilde
  • 300 kr av eva, thomas, robin och dennis
  • 100 kr och chips av mormor
  • 150 kr och godis av elisabeth,
  • 300 kr presentkort på gina tricot av farmor¨
  • 100 kr av stig
Ja, jag tror de va allt.
Tack så jättemycket allihopa, loveu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels