torsdag 11 mars 2010

11 mars 2010

Hej sweeties,
Idag var jag i stan med mamma,frida och hennes kompisar,
köpte ingenting för jag fyller ju år snart så de känns inte värt lixom ;)
Hur som helst så kom mima hen nyss så jag ska få träffa henne på lördag och hon ska sova här sen på söndag får jag träffa hannes,  de kan ju inte bli bättre! <3
imorgon blir de elvira så jo, de kunde visst bli bättre;)
haha men jag hade faktiskt tänkt ta upp en sak,

Jag läste nyss kommentarerna på kissies blogg,
och det är nästan bara dåliga kommentarer som "åh kissie du är så ful" och "åh vilken värdelös blogg du har" och typ " skaffa ettliv jävla diva"  m.m men o´m ni nu tycker de, Varför ens läsa hennes blogg? eller ens orka kommentera? ja de är iaf vad jag tycker, jag följer hennes blogg för att hon har ett intressant liv, de händer väldigt mycke för henne,
fast haha, det är inte så konstigt att jag läser massa bloggar för jag har tp inget liv, och läser ca 15 bloggar varje dag och jag kollar dom typ en gång per sekund,  hahaha.
aja de va nog allt jag skulle säga, så vi hörs! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels