onsdag 9 juni 2010

Svar på tal

Om: Header

Anonym sa...

1 juni 2010 15.50
Du gör ju precis likadan header som Emelie, Therese och Olivia, kom med något nytt i stället för att vara wanna be dom...


Svar på tal!
Jag vet inte vem det är som skickat det här och jag orkar inte kolla upp det, känns bara onödigt eftersom jag inte bryr mig egentligen, och att du inte vill stå för vad du säger så visst.
Hur som helst så har jag inte kunnat kolla när jag fått kommentarer för min blogg har varit knäpp, men nu så.

Och till svaret: Jag hade inte alls en likadan som dom, dom har såå mycket snyggare än min var för min var utklippt i paint och ihoptryck, och deras är gjort i ngt bildprogram så ja, det är skillnad, och komma med ngt nytt? snälla, det är hur många som helst som har såna och det är fortfarande snyggt, kolla kissies och kenzas blogg tillexempel, dom har bara sig själva (sjukt mycket proffsigare men ändå samma sak) så att jag är wannabe är kanske sant, men det är ju alla andra som har det oxå, plus att den var bara tillfällig, precis som den jag har nu. Ska börja på en riktig snart men inte just nu, har haft fullt upp..


nog om det!
Idag var jag i stan, och jag hittade mina skor (finally!!) sen for jag och mamma på öb och handlade lite sen for vi hem och då gick jag direkt till elisabeth och klippte mig, (hade kluvna och jätteäckliga toppar) det blev en rejäl bit faktiskt, men jag är nöjd, ni får bild imorgon på allt, för då är det ju skolavslutning, (OMG!!) tiden har gått som en racerbil! aja vi hörs senare, nu ska jag hoppa i duschen, PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels