söndag 13 juni 2010

hm

såhär känner jag mig just nu: trött, blandade känslor åt alla håll och allmänt sur, Kanske borde göra såhär tills det går över så jag inte får ngt anfall på nån oskyldig liten själ? ;)

Hur som helst, nu sitter jag här nyduschad med en handduk runt kroppen och bara tänker på allt möjligt,
skulle egentligen följa med mamma och kolla på en match men jag orkade inte så jag stannade hemma så jag kunde fixa massa grejer, måste göra nånting åt bombnedslaget i mitt rum, rensa garderoben (som jag gjorde för inte så längesen men den är redan lika hemsk igen), rensa lite lådor på rummet, vädra, renbädda i sängen m.m, så ja, det är nog bäst jag börjar redan nu, har inte ens ätit frukost än, och klockan är halv 2 ;o 
så ja, vi hörs när jag är klar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels