tisdag 8 juni 2010

Arbetsdag

idag har jag och elvira rensat ogräs i häcken (misstolka inte)
vi trodde först att det skulle vara jättejobbigt men vi hade fel. det var faktiskt ganska kul, speciellt när det är vi som gör de.. ;)
igårkväll blev det ingen mer bloggning för vi var ju i stan. jag hittade ett par skor som egentligen kostade 300 men vi fick dom för 100, så dom köpte vi, det är dock inte dom jag ska ha på avslutningen, jag har fortfarande inte hittat några (!!) men ska typ till stan en sista gång, och då ska jag fanimej hitta några. Vi var på skohuset och dinsko men jag hittade ändå inga så då for vi på maxi och mamma köpte lite saker, och jag elvira och bejamin cyklade runt på babycyklar inne på maxi och alla kollade på oss som om att vi hade nått riktigt stort problem, men kul vare! Sen efter det for vi och solade, eller aa, jag och mamma, benjamin och elvira fick vänta, hihi. Det var sjukt bra solarium i umeå, iaf om man jämför med vännäs. blev mycke brunare! hur som helst så kommer lite bilder från idag (och igår) lite senare ikväll, nu ska jag och elvira fixa naglar,
ha en bra fortsatt dag!

1 kommentar:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=qc4-v7UyQxM&feature=related

    SvaraRadera

Labels