torsdag 17 juni 2010

low update

låg uppdatering idag!
men det är nämligen såhär att jag och nathalie hittar på en massa roligt och just därför hinner jag inte blogga, idag har vi badat i älven, pratat, gungat och mycket mer!

sen måste jag bara berätta en eller rättare sagt två minst sagt roliga dialoger,


först var det såhär att jag och nathalie satt och drack och diskuterade oboy, då nathalie plötsligt utlöste ett utbrott och skrek; JAG VILL HA OBOY, sen tog hon upp skeden hon hade blandat med och började tugga på den, tills hon insåg vad hon höll på med, sen satt vi typ och skrattade åt det i hundra år,

sen skullle vi äta
Nathalie: Vill du ha den här potatisen?
Mathilda: aa
N: vilken biff vill du ha?
m pekar på en och nathalie lägger den på hennes talrik
sen tog m sås då nathalie utbrast
du kan ju inte ta den såsen!
dum som få trodde jag hon var allvarlig och la tillbaka skeden då hon vek sig dubbel av skratt och sa:
Jag skojade ju,
och sen skulle hon berätta det för alla och jag fick sitta och skämmas. hahahaha, kul vare iaf!

nu ska vi åka hem till mig och baka kladdkaka med grädde, mums! vi hörs ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels