söndag 1 juli 2012

i make wishes -


- i have dreams

Hade en väldigt trevlig kväll med jossan och elvira igår, vi pratade en massa, käkade på pims och såg film. 
Imorse vaknade jag runt nio för att jag skulle jobba i pengsjö, vilket gick riktigt bra. Kom hem runt ett och då cyklade jag med jonathan till badet där vi såg albins final på väncupen, som slutade med att dom vann på straffar. 

Ikväll ska jag nog bara chilla och se på harry potter, sen blir det en tidig kväll eftersom jobb väntar imorgon också. Har dock bara en vecka kvar och det känns helt sjukt skönt, hoppas på att få en riktig sommarlovskänsla då, eftersom det inte alls känns som det nu. hann vara ledig 5 dagar av sommarlovet innan   jag började jobba. inte det roligaste med det är ju pengar!$ Ska ni jobba nånting i sommar?  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels