lördag 30 juni 2012

anything can happen in this world

Hej! Har inte uppdaterat på ett jävla bra tag nu, och kände att det verkligen är dax för mig att åtminstone försöka, på riktigt. eftersom alla andra gånger har jag sagt att jag ska försöka men inte ens orkat skriva ett inlägg när jag satt vid datorn och inte hade ett skit att göra.

Hur som helst, kvällen igår spenderades hemma hos wegerud med henne och ines. Vi såg skräckis, dansade och hade ett låångt brudsnack, jag och ines kom hem till mig runt två typ, då gick vi direkt och la oss och jag typ däckade med tanke på att jag hade jobbat hela veckan. Vi vaknade runt 12 och käkade frulle, sen for hon hem runt två, och nu sitter jag och väntar på elvira och jossan. Har ingen aning om vad vi ska hitta på men det blir nog kul ändå. Ha en bra dag allihopa så skriver jag sen! (förhoppningsvis;))









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels