fredag 1 juni 2012

känslor

Bestämt mig för att börja blogga igen, nu när sommaren är på väg kommer jag ha så mycket mer att skriva om.
Har till och med redan så mycket som jag skulle vilja skriva, som t.ex att jag är så full av lycka och förhoppningar inför sommarlovet, och att jag är så full av smärtor samtidigt, för att behöva lämna det "lätta livet" bakom sig, skolan där allt är så självklart, nu är jag på väg uppåt, mot en ny värld. Och det skrämmer mig, och det gör mig så lycklig samtidig. det som dock gör mig ledsen är det att jag kommer behöva lämna min fina och helt skadade klass och alla lärare.
Är även lättad för nästan alla skolarbeten är färdiga, har bara träningsdagboken kvar. är nervös inför betygen och om jag kom in på linjen jag ville, är nervös inför den nya klassen och är glad att slippa no-ämnena.
Nu blev jag sjukt sugen på någonting ätbart, så vi får höras senare.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels