torsdag 5 juli 2012

everything changes

Kom hem från en god middag på pims med mina fina arbetskamrater för cirkus en halvtimme sen.
Imorgon är det absolut sista dagen på jobbet och det känns sjukt skönt men ändå lite tråkigt, dom har människorna har jag ju varit med i stort sett varje dag i tre veckor! Men ser förbi den delen lite i helgen för att vännäsdagarna drar igång.
Jag har egentligen ingen tid att blogga med tanke på att jag ska lägga mig tidigt ikväll och sitter med en 9 punkters lång checklista som måste göras innan jag kan hoppa i säng. är sjukt trött redan nu så längtar tills jag är klar!!!! skriver nog ingenting ikväll, så ni får ett inlägg imorgon istället. Ha en bra kväll allihop!


Finaste jamsine som tar egobilder med min webb på jobbet, stabilt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels