torsdag 5 januari 2012

jahajaja

Tjenare, insåg nyss att jag inte uppdaterat sen innan julafton, har haft så mycket att göra och tänka på så har inte hunnit blogga, hehe sorry :*:*:*:*

Hur som helst så var julafton riktigt bra, och nyår spårade totalt.
Välkomnade 2012 med massa tårar och rädsla, inte det bästa men bortsett från de så har året börjat helt okej.

i förrgår och igår hade jag Harrypottermaraton ganska ensamt förutom att jonathan kom och såg lite med mig.
Älska harrypotter, måste bara säga det, och att sista filmen, sista delen är nog bland de bästa jag sett!

Idag blir de nog att hänga med sussie ett tag, sen vet jag inte vad som händer men jag får väl ta de som det kommer, hehe! '
Nu ska jag äta nudlar sen duscha så förhoppningsvis hörs vi sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels