söndag 22 januari 2012

be mig så stannar jag kvar

Uppdateringen har stupat totalt. 
Förstår inte varför jag är så lat, skulle ju åtminstone kunna slänga in ett inlägg per dag, ska försöka med det senare!

Hur som helst, igår var jag i Norsjö  med världens bästa Elvira, vi kollade fotboll, sprang på affären och köpte popcorn, åt popcorn, åt chips och skrattade en del oxå.
När vi kom hem vid klockan sju så for jag och Elvira hem till henne och spelade kinnect och såg Nikita, så gårdagen var väldigt lyckad!

 Nu på morgonen har jag hunnit käka frukost, duschat och grinat p.g.a all stress och ångest kring gymnasievalet. känns faktiskt inge bra det här eftersom jag inte har ngn aning om vad jag vill gå, less som fan är jag och det är ett som är riktigt säkert. Känner mig just nu som en jävla whiner så jag ska avsluta det här inlägget innan det går för långt, haha;) vi hörs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels