söndag 22 januari 2012

bara för att jag måste!

Jag vet att min blogg inte är en dagbok, och egentligen inte ett ställe att skriva av mig, men nu måste jag. Det är ingenting ledsamt, bara nånting jag måste berätta. som jag skulle kunna skrika ut över hela världen, och det handlar om världens bästa vän.

Emma Brink.

Du är den absolut bästa i världen, 
vi har haft en massa småtjaffs, stora bråk och varit äckligt störd på varandra, 
men dom gånger vi har haft roligt, skrattat, pratat deeptalk osv
är många fler stunder än dom dåliga. 
Du är den enda jag kan prata med om precis allt, 
du är den jag aldrig blivit riktigt less på
även fast vi kan ha varit med varandra en månad i sträck
du är den jag alltid kan ringa om jag är ledsen, 
har tråkigt eller bara vill prata.
Du är den vännen som finns, vad det än handlar om. 
Om jag så skulle grina över en socke så skulle du finnas (och skratta åt mig
såklart) hehe. Men hur som helst, dit jag vill komma 
är till det att du är min bästavän, 
och trots att du har lite dålig attityd ibland *hihi*
så vill jag aldrig nånsin förlora dig! 


helt skadade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels