onsdag 11 maj 2011

Nu försöker jag för sista gången.

Tänkte försöka en sista gång nu med bloggen, 
så hej! 
Idag har jag varit i skolan, klippt mig, städat och varit med sussi, vi har bara pratat en massa och skrattat såklart.
vart hur som helst jättenöjd med klippningen, ska färga det sen oxå så det blir en asgrym förändring, har inte vågat färga på ett tag eftersom mitt hår varit sjukt slitet. men nu är det rent och fräscht, och på tal om det ska jag snart gå och ta mig en dusch och sen sova. Är så trött att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen, höhö.
jag känner mig som en flummig apa som typ inte gillar bananer ba jao jag är trött ok?
nämen okej, nu går det lite överstyr så jag slänger mig i duschen nu så vi hörs imorgon!


trolliss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels