söndag 22 maj 2011

jahappp

Ja, vi gick aldrig under igår, gubben som sa det borde åka på stryk. jag vart seriöst orolig.

Och på tal om igår så konfirmerades jag, sjöng med emelie och jag har aldrig varit så nervös som jag var då. Men det gick bara bra och alla sa att jag var duktig. känns grymt!
på kvällen stack jag på kulturnatta med ida, där var vi med lite olika människor, hade sjukt kul men det vart lite långtråkigt efter ett tag, men det var väl lite p.g.a att vi var så fruktansvärt trötta, när vi kom hem orkade vi inte ens ta bort sminket utan vi ba hoppade i säng och somnade dirr, haha ;)
Idag har vi varit med jossan och emz, vi såg film mest hela tiden, emz skjutsade hem mig för typ en timme sen och sen dess har jag spelat xbox med benne, först spelade vi lite mw2, sen typ skate som var det tråkigaste jag spelat på länge, ;)
nu ska jag käka makaroner(L) sen typ borsta tänderna och sova, måste ju till sateskolan imorgon, askul fast näe.

men nu är makaronerna klara så ja, vi hörs när vi hörs, puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels