söndag 15 maj 2011

det kommer nog ta ett tag...

... att börja komma ihåg den här bloggen.
Har seriöst glömt bort att jag hade börjat blogga igen så har inte skrivit på ett tag. men jag kommer nog tillbaka till den tiden när jag skrev flera inlägg per dag snart. bara jag inte glömmer bort det hela tiden, haha ;)
I fredags var jag hur som helst på ikaros, och sen på kvällen sov jag hos min älskade ida, vi hade fett kul och igår gick vi till lintjärn och jag och Nilaz badade. Sen vid klockan två åkte vi hem till mig och åt osv, sen kom gissle hit och vi såg på film, och efter ett litet tag till kom fredrik.
härlig kväll kan jag lova:)

Idag ska nog mest troligt Fredrik komma hit igen, vet inte riktigt vad vi ska göra men vi får väl se :)
har seriöst inget mer att skriva nu så vi hörs senare :)


 hittade ingen bild som passade det här inlägget så tog den här
bara för att jag älskar dig elvira! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels