måndag 31 januari 2011

let me see that ass roll, roll, roll

Har inte haft tillgång till datorn idag, har varit med nathalie och pratat med en kurator, men nu är jag hemma och ska snart äta och duscha. Efter de ska jag lägga upp "dagens" eller vadman nu ska kalla de.
Men först ska jag berätta om dagen, först var jag i skolan och efter de for jag och mötte upp nathalie, vi gick hem till mig och såg scary movie, sen for vi till älven och återupplevde gamla minnen, haha ;)
efter de for jag hem och åt, sen for jag till kuratorn, efter de mötte jag upp nathalie igen och vi var runt och cyklade och hade massa skoj, jag gjorde världens fail som vi inte ska snacka om, haha ;)
nu måste jag kila iväg, hörs senare, skepp 0 h0jj!


ge mig sommar, nu nu NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels