fredag 28 januari 2011

id rather go blind boy, then to see you walk away from me.

Jag hade en period i livet då jag inte var nöjd med vad jag hade, jag ville har mer&mer, sen var jag svartsjuk och dum. 
nu såhär i efterhand förstår jag att det var därför mitt liv blev som det blev.
Jag ville alltid vara den bästa, ha de mesta,
få uppmärksamhet av killar, få dom att gilla mig, för att sen bara skita i dom. 
Jag tror nu att det var de som förstörde mellan mig och Hannes, att det var därför han letade andra tjejer, därför allt förstördes.
Jag önskar alla kunde se nu hur jag växt upp,
jag är nöjd med det lilla jag har, jag skulle gärna ha mer, men de jag vill ha mest av allt kommer
jag aldrig få tillbaka, och det är jag redan fullt medveten om, så jag gråter inte längre.
Jag skulle gärna spolat tillbaka tiden om jag kunde, men man lär sig av sina misstag,
och nu vet jag vad jag aldrig ska göra om.
Jag vill oxå bara tacka mina älskade vänner och min familj för att ni finns, ni är guldvärda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels