lördag 29 januari 2011

Dag 03 – 10 sanningar om dig själv

- Jag är rädd för det mesta, mörker, småkryp, höjder osv. Jag klarar inte av nånting av de.

- Jag litar inte på förhållanden längre eftersom mitt första seriösa förhållande med en kille jag skulle offra livet för gick rent käpprätt åt helvette

- Jag funderar hela tiden över vilka som skulle sakna mig om jag dog.

- När jag inte vill ha problem måste jag lägga bort mobilen och datorn, för när ett problem är fixat lyckas det alltid komma nya om jag har kontakt med omvärlden. 

- Jag  har aldrig tyck att jag är helt snygg, jag har alltid hittat fel på mig själv.

- Jag har aldrig blivit dumpad, det är alltid jag som gjort slut.

- Jag hatar falska människor, folk som förändras beroende i vilket umgänge dom är i.

- En av de värsta sakerna jag vet är när folk kommenterar käsnliga saker som om dom frågade vad man ska äta till middag - helt känslokallt.

- Jag hatar att gråta, även om det är av glädje. Det påminner för mycket om svåra tider.

- Jag tror alltid att det finns nån som skulle göra allt för att slippa mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels