onsdag 2 december 2009

2/12-09

hej bloggen!:)
igår hann jag typ inte skriva igår, för jag hade full tupp efter skolan sen skulle jag följa med emelie till vindeln på hockeyträning, baranajs :)
men iaf,idag har de ju först varit skola, jag och emelie ska göra värsta cooola tavlanpå bilden, we owns! :]
haha men ajaa, direkt efter skolan åkte jag och emelie buss, jag skulle till hannes och hon till sofie, myyys(a) haha sen missade jag första bussen hem, så vart tvungen att ringa mamma och höra när nästa buss gick, haha som tur va gick den bara en halvtimma senare, de va bra för dåhann jag äta och göra lite saker innan jag drog till konserten och va med hannes och jonte, den va asbra!:)<3
men aja, nu har jag inte såmke mer å berätta föruton att vi har prov i kemi IMORGON och jag kan ingenting!


ha de bäst, puss!:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels