torsdag 10 december 2009

10/12-09

nä, nu tycker jag vi avslutar frågestunden, lite drygt att de bara är anonyma som har frågat så nästa gång jag ska ha frågestund vill jag gärna ha namn! :] men här kommer svaren;



Anonym sa...

Har du en pojkvän?

Svar; Ja, det har jag:)




Anonym sa...


säg dina 7 bästa kompisar

Svar; Nathalie, mima, emelie, sofie, linnea, elvira & jonte:)


Anonym sa...


vem är den du inte skulle kunna leva utan bara en!

Svar; Hannes,<3


Anonym sa...


vem betyder mest för diiiig?


och har du roligast me


Svar; Hannes betyder mest men jag har nästan lika kul med alla mina kompisar! :)

Anonym sa...


finns de nån i ditt liv som du tycker förstör ibland?

Svar; Oja, det är många!


Anonym sa...

chhha
as najjs blogg!
va gjorde att du starta den?

Svar; Hej, tack så mkt.. :)
asså egentligen är min blogg bara ett tidsfördriv. :]

Anonym sa...


heeej,
va tycker du mest om me din blogg?
hur mke läsare har du ungefär?

Svar; Hej, haha jag vet inte, :]
asså jag är lite retard så jag venne hur man kollar de på blogspot ;]

Anonym sa...


va är de du hatar mest att äta?

Svar; asså mat jag tycker ser äcklig ut äter jag inte, så jag vet inte.



Anonym sa...


hur många bloggar haru haft?

Svar; Typ 5 tror jag (?) :]



Anonym sa...


är du stolt för ditt uteeende?


du var iaf galet fin!

Svar; Nej ursh, jag hatar de..
aaw, tack såmkt, vad glad jag blir! :)


Anonym sa...


HEJEHJ


jag tycker din blogg va jätte fin


lite konsi fråga nu men


-hur lång är du? ;P


Svar; typ 160 :]




Anonym sa...


var du flyttat mycket?

Svar; Jag har aldrig flyttat, ;p




Anonym sa...


är du säker i dej själv?

Svar; Nej, det är jag inte, jag har världens sämsta självförtroende och jag har mänga i mitt umgänge som sänker det ännu mer,även om dom inte vet om de..


Anonym sa...


va har du för intressen?

Svar; killar, kompisar,hästar&dator! :)


Anonym sa...


va älskar du mest?

Svar; Folk jag kan lita på, det är de bästa som finns.


Anonym sa...


va gillar du mest iskolan?

Svar; ingenting, eller jo kanske rasterna :]



Anonym sa...


heeeeej,


va andvänder du typ fööör smink?;]

Svar; oftast mascara och kajal, men ibland händer det att jag har tråkigt, dåblir de fundation, puder, ögonskugga m.m (a)


Tack alla älskade läsare för som här frågorna, ha de superbäst, Pussss;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels