lördag 19 december 2009

19/12/09 - sryy!

förlåt för grymt dålig uppdatering, men de är så himla mycke som händer just nu i mitt liv och de är nästan lite för mke att blogga då, men nu är jag här iaf för att visa att jag lever så wihooo, here i am ! :D
haha men iaf, i förrgår fyllde benjamin 11 år och de va ca -30 grader, brrrr, de va iaf grymt kallt man kunde nästan inte gå ut för lungorna fick typ värsta megachocken!! ;o
haha aja men iaf, så igår va jag hemma från skolan, hade en så grymt hemsk huvudvärk, ursh säger jag bara!!
men den gick över på kvällen då gick jag till vby, baranajs:)
men iaf, idag ska jag nog fara och kolla på hannes match här i vns, :)<3
sen vet jag inte riktigt vad jag ska gör, vi får väl se vad jag hittar på,

och juste, imorgon blire STORUMAAN! :D<33
taggar som sataaaan! fatta najs de kmr bli!!:)<3

men iaf, skriver mer ikv kns! :)

pussnn/hilda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels