torsdag 8 mars 2012

jag tänker inte ge upp utan en kamp.

låt oss säga som de e, om man trampar snett är det en lång väg ner. 

Äter fruktost och bara tänker just nu. 
Gårkvällen var helt okej faktiskt, blev lite ledsna miner mot slutet men annars var den kanon. 
Började med att jag for hem till ida runt sju tror jag, vi såg några avsnitt av oth och åt, sen runt nio nnån gång gick vi och mötte upp nathalie på byn, satt ute och bara snackade, vi hade ju några rader att ta igen. 
Vi började bege oss hemåt runt halv elva, träffade lite folk efter vägen och var hos ida runt elva, jag var där typ tio min sen följde dom mig hem, vilket dock är typ 100 meter men jag har så snälla vänner hehe.. var så sjukt trött så jag somnade typ direkt. idag ska jag nog träna lite sen vara med nathalie och ida möjligtvis. blir nog helkung de. 


måste verkligen bli bättre på att ta bilder eftersom jag bara har massa gammskit på datorn...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels