tisdag 6 mars 2012

jag bara saknar det gamla dig

Har inte hittat minneskortläsaren än, så bilderna kommer nog bli ganska sena;)

Hursomhaver, vaknade runt elva idag och sprang ner och käkade frukost, va så jävla hungrig. 
Efter de fick jag nå impulstankar om att färga håret och det gjorde jag, blev riktigt bra även fast jag gjorde det 
själv och aa, det är väl vad jag gjort tills nu. 
har egentlogen inget mer och skriva men jag pladdrar på eftersom jag redan insett hur tråkig min blogg är, men om sanningen ska fram så bryr jag mig nästan inte även fast jag gör de. 
Inväntar även farmors blåbärsgröt till middag som faktiskt känns som dagens höjdpunkt för er som ville veta. skriver mer när jag har nått intressant att säga. 


sådär vart håret och ja, jag har varit på skönhetsoperation!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels