söndag 18 december 2011

vad fan är felet egentligen'?

just nu önskar jag att jag aldrig nånsin träffat dig, och när jag tänker tillbaka på alla bra stunder med dig så kan jag bara inte fatta att du gör såhär mot mig. du har alltid varit min bästavän, den som alltid funnits och alltid fått mig på bra humör, alltid fått mig att skratta, och helt plötsligt, på en sekund, har du förvandlats till ett jävla helvete i mina ögon, kommer nog aldrig fatta hur det här har gått till, men för mig är det nog bara att acceptera att du inte alls var den där bästavännen, jag måste låta tårarna falla, även fast jag bara vill att allt ska bli som förut, så kommer det aldrig bli det. aldrig mer.. skulle kunna skriva så mycket mer, men orkar inte ödsla mer energi på dig och hur du håller på. 


tack för att du finns vännen,
vad fan vore jag utan dig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels