fredag 16 september 2011

YES, nu kör vi!

Nu har jag verkligen, alltså helt på riktigt bestämt mig för att börja blogga igen. 
Det är typ femtioelfte gången gillt nu alltså. Ska göra ett inlägg per dag iaf till och börja med, för dom gånger jag börjat om har jag typ försökt göra massa inlägg varje dag och det har blivit helt kaoZ. Så nu kör jag med ett inlägg per dag, minst, hehehe
jaadu, vad finns det att skriva? har varit sjuk sen i typ måndagskväll, eller kände mig krasslig på dagen, men på kvällen hade jag feber, så har varit hemma från skolan nu 3 dagar men far nog dit imorgon, vill inte missa för mycket för då blire helt gaaal1. hehe, jag är helt störd. nu ska jag chilla vidare i livet och sova litegrann, men pusspuss iaf'!!



VÄRLDENS BÄSTA BÄBIS, I LOVE U! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels