söndag 18 september 2011

ma bäjbiii

Idag har jag varit med emma hela dagen, först va vi med simon o robin ett tag, sen kom alle och vi chillade me han ganska länge. Efter det for vi hem till emma, hämtade pengar sen bar det av till laggen där vi käkade pizza för att sen se på bio. Vi såg jag saknar dig och den var verkligen hur bra som helst, grät från början till slut typ, hehehe
Efter bion kom jesper och nu har han nyss farit hem, vi har sett a walk to remember, fast vi hann inte se klart. 
Känner att det här inlägget va fett trevligt höhö. 
imorgon ska jag btw klippa mig oxå, ganska taggad på att måsta klippa av typ 250 meter bara för att de är såå nött, naat hehehheh
nu ska jag sova för jag är trött som fan










1 kommentar:

  1. hej, har nu frågestund på min blogg! fråga gärna något eller bara titta förbi :)
    frågestunden: http://idawesterberg.blogg.se/2011/september/fragestund.html#comment
    kram<3

    SvaraRadera

Labels