onsdag 17 augusti 2011

Dag 3 - mina föräldrar.

Min mamma heter Karin Andersson och hon fyllde 40 i somras.Hon är världens underbaraste mamma, men med väldigt kort stubin. Hon hatar när man spelar musik och när man inte gör som hon säger direkt hon säger de. Hon älskar att vara vid havet och i våran stuga. Hon är en mamma man kan parata med och alla tycker att hon är jättelik mig till utseendet men jag vägrar hålla med, haha ;)
Vad mer kan man säga? hon älskar sina barn mest av allt som dom flesta föräldrar gör.


jag älskar dig mamma!





Min pappa heter Örjan strandberg och är 48 år gammal.
 Även han är världens underbaraste pappa men dock väldigt störd som resten av familjen. Han är fruktansvärt barnslig och vill nästan alltid ha rätt, men när det verkligen gäller blir man förvånad av hur mogen han helt plötsligt kan bli, haha.
Han älskar fotboll mest av allt i hela världen, näst efter oss barn då, och mamma såklart. Han älskar även Elvis Presley. Han hatar när jag kommer hem försent och när vi barn är stora i käften, fast vem gör inte det? annars vet jag faktiskt inte vad han hatar, eller jo, innebandy, haha ;)
Han är nästan alltid sen till allting och skyller det på oss.
Ja det var väl vad man kan säga om pappa.


pappa när han var ung,
Jag älskar dig pappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels