tisdag 16 augusti 2011

Dag 2 - min första kärlek

Min första kärlek heter hannes sjöström. 


Vi var tillsammans ett år, en månad och 22 dagar, i början va vårat förhållande som i en asbra kärleksfilm, ett riktigt jävla drömförhållande, men det ändrades efter några månader när vi började bråka mer, men vi hade det fortfarande väldigt bra, och jag älskade honom verkligen hur mycket som helst, men den sista sommaren vi hade tillsammans va vi med varandra en enda gång för vårat förhållande hade bara blivit jättekonstigt helt plötsligt, och förblindat kär som jag va fattade jag ingenting, efter ett tag fick jag veta från en kompis till mig att han höll på att ragga på en annan tjej, som raggade tillbaka. och det var inte vem som helst, det var min absolut bästavän.
Jag gjorde slut efter det och saknade honom som fan men inte nu längre, och allt har löst sig, jag är kompis med henne igen och jag och hannes är typ kompisar till och från, haha ;)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels