fredag 11 mars 2011

shit vilken värdelös uppdatering det har varit idag, men jag var ju som sagt med Elvira och vi satt inte vid datorn och jag kan inte mobilblogga för jag har glömt koden, hihi buusigt
Vi har hur som helst sett solsidan, ätit, varit hemma hos henne sen drog vi ut på byn ett tag, bara najs ;)
Just för tillfället sitter jag med mamma pappa och jonathan och kollar på harry potter, eller jag sitter och lyssnar på musik, sitter vid datorn och dricker cola och tittar lite då och då, har ju sett den så många gånger så orkar inte kolla hela tiden, hehe;)
vet inte riktigt vad jag ska skriva nu, fick typ hjärnstopp eller nånting, orkar inte tänka så nu ska jag inte göra det här inlägget tråkigare än de redan är, jobbigt läge asså...



jag är typ... knasig? precis min tanke oxå,
hahahhahaha orkarinte att jag är trött...

Peace!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels