fredag 11 mars 2011

nu jävlar! :)

hade skrivit västa långa inlägget som jag råkade trycka bort, fucklivet så jävla hååårt!
Men aja, får väl fatta mig kort nu då.
Jag ska börja blogga igen, wihoo, typ femtioelfte gången gilt.
Sitter just för tillfället och dricker en asgod hallonsmoothie och väntar på Elvira som jag inte varit med på typ hunra år, helt galet längesen var de, så vi lär väl hitta på nånting helt knasigt, så brukar de bli, haha ;)
Har egentligen ingenting mer att berätta efter som jag bloggar från och med nu, d.v.s att jag inte kommer ta upp nånting som hänt sen sist jag bloggade, för då skulle inlägget bli sjukt drygt å läsa, det skulle bli konstigt och så vidare.
känner verkligen att det här inlägget blev tråkigt, men de får ni leva med, hö-hö-hö, jag uppdaterar mer senare, förhoppningsvis ;) 



älskar mitt sugrör (L)

Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels