fredag 1 oktober 2010

känner mig bättre idag!

Mår mycket bättre idag, men stannade hemma ändå för jag är ju superförkyld.
Går jag utanför huset dör min hals typ, men idag var första dagen sen i måndags jag vaknade upp och kunde gå direkt. Alla andra dagar har jag bara legat och kallsvettats och skrikit efter vatten. haha ;)

Vet inte om jag orkar hitta på nånting ikväll. Har lust att dra ut och vara med alla men det går ju inte för då kommer jag bli sjuk igen, kanske ringer hit Elvira och Johan och frågar om dom vill se film med mig, vi har planerat att göra de ett tag med det har aldrig blivit av.
Så jag kanske gör så om min förkylning har blivit bättre oxå. Annars blir det en familjekväll typ.. kul? njaaa...

Så vi får hoppas att det blir bättre, nu ska jag ner och äta nånting sen ska jag väl inte göra så mycket idag, jag återkommer senare!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels