torsdag 7 oktober 2010

ibland känns livet inte roligt att leva.
På sista tiden har det varit så varje dag för mig. Det är anledningen till varför jag tog en bloggpaus.
Livet känns inte rättvist. Jag vill bara flyga iväg härifrån, käslan i magen av alla svek, alla lögner och alla rykten dödar mig. Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre.
Jag känner mig inte hemma nånstans och önskar att jag kunde spola tillbaka tiden till sommaren -09.
Världens bästa sommar. Allting va så himla perfekt.

Jag blev tillsammans med hannes
- Jag träffade nathalie och vi blev tightare än storleken på en myras ben. 
- Jag träffade mass nya kompisar, t.ex Linnea g. 
- Jag levde livet på alla sätt
- det värsta problemet var när jag skulle stanna hemma en kväll för att vara med familjen. 

Livet var så enkelt, jag önskar bara att allt ska bli bra igen så jag slipper den här känslan.
Här är svaret varför jag hade bloggpaus. nu ska jag sluta beklaga mig och hitta på nånting, vi hörs sen!

1 kommentar:

  1. Lilla gumman! Call me och snacka ut, Puss på dig! Ber för dig varje dag och håller tummarna för att du ska få må bättre.
    <3

    SvaraRadera

Labels