tisdag 23 februari 2010

tjugiotredje februari.

hej bloggen och förlåt för att jag inte har uppdaterat tidigare idag.
men hur som helst så här ligger det till jag tror  att jag har fått magsjuka xO
Jag har inte spytt eller så,men både Mima och hannes har det.
och jag har varit med båda dom och har hur ont som helst i magen.. :(
men jaja, jag överlever, hoppas jag (?) ;]
men idag har jag inte gjort så mycke, typ sovit, pratat med mima och hannes och så,
jag har inte så mycke mer att berätta,
men innan jag drar vill jag bara fråga en sak; Ska jag börja med videoinlägg? ;)

haha en jäääävligt snygg mathilda efter en finfin makeover me nea;*

































aja ni får ha de superbra så  länge så hörs vi! :*

1 kommentar:

  1. Det är klart!!!; Tjatjaa bloggen! Ja idag har jag inte gjort så mycket mii! ^^ Men såg en viss person på stan idagg... säger inte mer tihii nu blev ni nyfikna va!!! Jaaaa, det var ju poontus liksom O.o Oh nu avslöjjade jag mig ju oops mii!! ^^

    SvaraRadera

Labels