söndag 14 februari 2010

14/2/10 - tänka posivtivt..?

jag kom nyss att tänka på en sak,
när man är ledsen och deprimerad är det vanligaste man får höra: "tänk possitivt"
Men om allt annat är negativt.. hur blir de då?
man kan ju inte tänka possitivt om det inte finns ngt possitivt.
det är så många tänker.
men omman tänker efter,
det finns alltid ngt possitivt i livet,
det kan vara allt från en familj som bryr sig, en nära vän, en kille/tjej och mycket annat.
jag ska egentligen inte klaga, för ofta så tänker jag oxå "alla hatar mig"
längre än så tänker jag inte då.
för dåblir allt skit och jag vet inte vad jag ska göra.
det är dåman ska tänka längre,
som jag, jag har många vänner som jag älskar och kan lita på, och några få bästavänner som jag skulle offra allt för, sen har jag världens finaste pojkvän m.m
men de tänker man inte på när man är som mest på botten, då äre enda man tänker: ta mig härifrån
alltså det jag menar är,
det finns  alltid ngt possitivt i livet. 


och förresten, glöm inte att rösta på förra inlägget.
klicka här för att komma till det :*

3 kommentarer:

  1. Men biland finns det faktiskt INGET possitivt... ;)

    SvaraRadera
  2. Mima, du har iaf alldtid mig vid din sida.

    SvaraRadera
  3. Du skriver grymt bra, det vet du va? :)

    SvaraRadera

Labels