tisdag 12 januari 2010

12/1/10 - sjuk..

hej bloggen,
idag har jag bara varit hemma med benjamin, båda har haft hvudvärk, ont i halsen och feber,
så grymt jobbigt.
iaf, så har vi sett 4 filmer,
  • lilla jönssonligan o stjärnkuppen,
  • haloween,
  • beck - vita nätter
  • beck - mannen med ikonerna,
har ni inte sett ngn av dom så är alla ett filmtips,
hade redan sett beck filnerna å haloween men dom är lika bra endå :)
haha men iallafall, åt för ca en halvtimma sen.
vi ät typ raggmnkar m bacon å lingonsylt,
inte min favoritmat direkt kan jag lova (a)
igår va jag iaf med elvira, följde med henne hem efter skolan, sen kom pappa med mina skridskor och vi for på myran å åkte, haha de va himla kul, vi ägde, lovar :D
haha men n har jag inget mer å skriva, men vi hörs :*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels