fredag 1 januari 2010

1/1/10-satans dålig uppdatering.

ja rubriken säger en hel del.
men det är nämligen såhär att sen vi fick jullov har de hänt massa saker så jag har allmänt inte orkat blogga.
men nu ska jag berätta det bästa som har hänt sen dess i en kort sammanfattning.
  • det var julafton jag fick jättemycke bra presenter och jag är hur nöjd som helst,
  • jag och sofie hittade tillbaka till varandra ijluvju
  • det var nyår wiho, jag ska göra de här året till världens bästa
haha ja de va typ de bästa, :)
men sen har de hänt massa annat också, backen har öppnat tex :)
aja idag har jag iaf inte gjort så mycke, jag sov till typ kvart över tolv sen vid halv 2 for jag te backen och åkte me hannes, sen nu har jag nyss kommit hem har nyss varit me pappa frida och rebecca  på brandstation och tränat, dit måsta jag börja fara oftare :)
aja men nu ska jag duscha och jag lovar den här gången att bli bäst på att uppdatera! :)<3

pussar/ mathilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels