måndag 9 november 2009

9/11-09

hej bloggen, är sjuk idag, hade feber imorde så jagh for inte till skolan, men nu har de gått över och jag mår väl helt okej! :)
i helgen har varit världens bästa! <3
först på fredagen så åt jag linnea, elvira och emelie tacos hos mig, sen sov dom här, vi såg film, sminkade oss, gick halowen åt godis och drack energidrycker :]
haha men iaf, sen väckte pappa oss vid typ åtta då for vi på fridas begravning, de va de enda som inte va kul i helgen, för de va så fruktansvärt jobbigt.. :( ;( rip älskling..
men iaf, sen for alla hem till sig sen kom emelie, sen elvira och linnea hem till mig, sen gjorde vi massa sen for emelie hemoch jag elvira och linnea gjorde nått vi inte nämner! xD hahahhaha, sen va jag med nathalie sen på kvällen for vi till vby och va me hannes, tack bbys för att ni gjorde min helg! :*

pusspusspuss! / mathildaaah

1 kommentar:

Labels