söndag 29 november 2009

29/11-09

nolifeee




Ta fram din telefonlista och blunda,

bläddra neråt och låt den personen du stannar på fylla ut dina svar.



Namn: Emeliebästavän;*

När fyller han/hon år?: 21 augusti. :]

Vart träffade du han/hon?: Skolan tror jag :]

Är hon/han rolig?: hahah ja:*

Tycker du om honom/henne?: jag älskar henne! ;o

Beskriv honom/henne: hon är bäst. 



Namn: Dexter

Har ni träffats? haha ja.

Är ni bra vänner?: njae, ganska.

Kan du lita på han/hon?: nja..

Har du pussat/kysst han/hon?: nej

Hur länge har ni känt varandra?: venne;]

Beskriv honom/henne: han är fett cool.



Namn: Fridasyster

Var träffades ni första gången? när jag föddes tieep.

Är personen viktig för dig? ja, såklart!



Namn:  Jonathanbror

Hur länge har ni känt varandra?: hela livet.

Beskriv han/hon: haha min bror?


Namn: rasmusrahm

Är ni släkt?: nej.
Hur är han/hon till sättet?: venne.

Känner du honom/henne bra?: nja..


Namn: Elviraälskling.

Hur gammal?: 13

Bor?: Vns

Hatar du personen?: fan heller!



Namn: idawesterberg

Har du kramat henne/honom?: jao

Har du sett personen full?: haha nejj

Är personen äldre än du?:ja:]



Namn: ErikL

Är han/hon fin?: njaee. ;]

Minne av personen?: venne
Har du hennes/hans msn?: aao



Namn: Hannesälskling<3

Står han/hon nära dig?: JA!

Har du kramat personen?: ja!
Har du varit förtjust i honom/henne? jag är :]



Namn: Nathalieälskliiing,

This or that:


[ ]Ful
Fin [xxxxxx]


[x]Glad
Sur [ ]


[x]Flicka
Pojke [ ]


[ ]Vän
kärlek [x] :] Äckel [ ]


[ ]Tråkig
Rolig [x]



Namn: Ninneeaaaa:]<3

This or that:

[ ] Ingen kommentar
Snygg [x]


[x] Flicka
Pojke [ ]


[ ] Gammal
Ung [x]


[x] Oskuld
Pippad [ ] tror jag iaf:]


[x] Svensk
Icke svensk [ ]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels