söndag 10 juli 2011

förlåt för noll uppdatering.

hojj! ville bara berätta att jag lever.
jag har inte skrivit på ett tag för jag har behövt täänka, och jag har kommit fram till att världen är så jävla förändrad nu. man växer upp, växer ifrån vissa människor, växer ihop med andra, men älskar och man saknar.
man gråter och skrattar sen och låtsas vara glad även fast man är halv.
för bara några år sen var allt så jävla mycket bättre, man kunde vara kompis med vem som helst, brydde sig inte om hur mogna dom var. man grät, men blev snabbt glad på riktigt.
kärlek existerade knappt. man var liksom aldrig kär på riktigt, och nu krossas man så fort den tar slut, man krossas även fast man aldrig varit tillsammans, man är så jävla ömtålig, man klarar inte mycket över huvudtaget.
jag tar paus igen. orkar inte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels