söndag 4 april 2010

4 april 2010

nyss städat garderoben,
behövdes verkligen, var en stor röra med alla kläder, har nu slängt en stoooor hög med massa kläder som jag antingen inte använde eller som va för småa.
Känner mig dum som inte tog kort innan men ni ska få se hur den ser ut nu,
å på tal om de, jag längtar tills jag får mitt "garderobrum", ska typ ha en liten hörna med smink å sånt där oxå,
haha ja, lådorna längst ner är inte städade men de pallar jag fan inte göra..
här kommer iaf bilder på hur den ser ut just nu:




Ikväll blir de att sova hos elvira, kanske skriver mer ikväll, annars blir de imorogn när jag kmr hem. puss!

1 kommentar:

  1. Heh... O.o OJ! Kallar du det städat? då ska du se min garderob! Allt är SJUKT sorterat efter färg och om jag ska använda plaggen i skolan eller hemma mm!

    Men nu ska vi inte va sånna!! JÄTTEFINT Mathilda JÄTTEFINT!

    SvaraRadera

Labels