onsdag 28 oktober 2009

28/10-09

asså shiiet, nu lovar jag att jag ska vara bättre på att uppdatera, jag har varit så himla dålig på de för att jag har typ glömt bort att jag har en blogg, sen när jag kommer på de då tänker jag men de ser ju konstigt ut om det är så stort mellanrum mellan inläggen och så smart som jag är så blir de ju bara mer och mer mellanrum så tillslut blire typ ett inlägg efter månader, men aja jag ska bättra mig :]
jag hade faktiskt tänkt börja videoblogga för de är ju som enkelt och smidigt,haha men nu ska jag berätta om min dag, linnea sovde över här från igår till idag, vi blev väckta vid halv nio för att vi skulle sjunga för frida som fyller år, och sen när vi hade sjungt för henne och hon hade öppnat sina presenter då gick vi ner och åt frukost och bakade de sista innan kalaset, där vid 2 kom Hannes och Danne till vns, då va vi med dom ett tag & så, naajs :)<3 men iaf så när dom for va jag me linnea ett tag innan hon oxå skulle fara, sen nu har jag varit ute en sväng med pontus & nu sitter jag vid datorn och är as tröttoch väääldigt less på tårta:] men nu ska jag inte dryga mer på eran dyrbara tid

pusspusspusss!/mathildaaah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Labels